stage Finland - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van nicole veringmeier - WaarBenJij.nu stage Finland - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van nicole veringmeier - WaarBenJij.nu

stage Finland

Door: nicole veringmeier

Blijf op de hoogte en volg nicole

11 Januari 2015 | Finland, Rovaniemi

ik heb nu mijn eerste week van mijn stage erop zitten. de mensen waarbij ik zit zijn super aardig en ook grappig. hun kinderen zijn ook leuk ondanks dat wij hun niet kunnen verstaan en hun ons ook niet kunnen we toch redelijk goed met ze commenusiren. de eerste dag blijven we thuis en hebben we in de kennel poep geschept en kennis gemaakt met de honden die thuis waren gebleven. na het poep scheppen hebben we sneew weg gehaald van de dakken en voor de ingang van de kennels. de tweede dag gingen we mee naar rovaniemi en daar waren we heel de dag daar hebben we geleerd hoe we de honden hun tuig moeten om doen en hoe ze in de slee worden gezet. na terug komst hebben we geholpen met voeren. daarna was het afwisselend of we mee gingen sleeën of dat we thuis blijven voor poep te scheppen in de kennels. we zijn nu ook een aantal keer in ranua geweest voor sleetochten.

  • 11 Januari 2015 - 18:48

    Claudia Veringmeier:

    Hoi lieverd,
    Leuk om een bericht op je reisblog te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat de begeleiders aardige mensen zijn. Het pakket met lekkere spulletjes staat klaar voor verzending. Dikke kus van mij.

  • 11 Januari 2015 - 19:02

    Manon:

    Hee nicole super leuk dat je een verslagje heb geschreven en ik ben blij voor je dat je het naar je zin hebt!
    Nog heel veel plezier en ik wacht tot je volgende verslag! Xx je nicht manon

  • 11 Januari 2015 - 20:23

    Anja Vd Berg:


    Hoi nicole,
    Wat leuk om je verslag te lezen. Fijn dat je naar je zin hebt. Veel plezier en wachtend op het volgende verslag. Xxx anja

  • 11 Januari 2015 - 21:58

    Suze:

    Hoi leuk zo'n reisverslag, had wat voor mij geweest toen ik jou leeftijd had zeg :)
    Echt super leuk!
    Heel veel plezier nog daar, maar zo te lezen gaat dat wel lukken.
    Ik blijf je verslagen en foto's volgen
    Groetjes Suze

  • 12 Januari 2015 - 11:37

    Opa Oma Veringmeier:

    Lieve Nicole,
    fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    je zal nog veel beleven. Nicole ik heb veel zitten lezen over het Noorderlicht.
    heb je dat al gezien???
    tot de volgende berichten en kusjes van opa en oma veringmeier

  • 15 Januari 2015 - 20:52

    Wil Wabeke:

    Hallo Nicole,
    Ik heb net je reisverslag gelezen. Wat leuk zeg. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Heb je het niet koud? Je vader vertelde dat het daar -30 graden is. Dat is wel ietsje kouder dan hier. Ook leuke foto's.
    Nou veel plezier en ik kijk met belangstelling uit naar je volgende verslag. Groetjes Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Rovaniemi

nicole

Actief sinds 25 Dec. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 3706

Voorgaande reizen:

04 Januari 2015 - 08 Februari 2015

husky stage finland

Landen bezocht: