stage Finland - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van nicole veringmeier - WaarBenJij.nu stage Finland - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van nicole veringmeier - WaarBenJij.nu

stage Finland

Door: nicole veringmeier

Blijf op de hoogte en volg nicole

18 Januari 2015 | Finland, Rovaniemi

deze week hadden we een rustig weekje ben bijna de week thuis bij de kennels gebleven. bij de kennels hebben we ervoor gezorgd dat het eten voor de honden klaar stond en hebben de kennels schoongemaakt. nieuw zaagsel in de huisje gelegd en we hebben ook de nagels van de honden geknipt en natuurlijk ook met ze geknuffeld. gisteren hebben we eerste geholpen om de sleeën klaar te maken en naar zijn we naar het huis van de kertsman gegaan. helaas was de kerstman er niet, maar we hebben wel al wat souveniertjes gekocht. daarna nog naar een super grote supermarkt geweest. en nog langs de ouders van mila geweest om te kijken hoe het met de kinderen was. op de terugweg krijgen we auto pech dus moesten we lang wachten op voordat we weer thuis waren. vandaag hebben we lekker vrij en we zijn benieuwd naar wat we volgende week gaan doen.

• 18 Januari 2015 - 13:43

Claudia Veringmeier:

Jammer dat kerstman niet thuis was. Zag je er wel rendieren en de sleeof was het helemaal gesloten. Toch leuk om gezien te hebben. Balen van de auto, afstanden zijn zo groot dat de auto wel noodzakelijkis hopelijk kunnen ze hem snel repareren. Zal duimen voor helder weer zodat je het noorderlicht kan zien. Veel plezier en kijk weer uit naar je volgende verslag. Heel veel liefs van mij. Xxx

• 18 Januari 2015 - 17:40

Manon Van Den Berg:

Leuk verhaaltje weer nicole. Wel al wat ervaringen opgedaan super leuk dat je dat met ons deelt.
    Op naar een nieuwe week veel plezier en tot het volgende verhaaltje!

Gr Manon

• 18 Januari 2015 - 20:09

Anja Vd Berg:

He nicole mooie grote huskys waarmee je aan het werk ben. op die ene foto is dat jouw eten? haha. Leuk dat je een verslag en fotos wil melden. Een fijne week weer en tot volgende week.
    Groetjes Anja

• 25 Januari 2015 - 19:18

Wil Wabeke:

Hallo Nicole, leuke foto's van jou met de husky's. Je verslag is ook weer leuk om te lezen. Het is wel een hele ervaring voor je. Wat vervelend van de autopech. Hoe is het met het noorderlicht. Heb je het al gezien. Ik hoop dat je er wat mooie foto's van kan maken, want dat zou wel heel bijzonder zijn.
    Fijne tijd verder en ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Groetjes Wil